Site Logo
search input

יצירת קשר

  • instegram
  • linkedin
  • facebook

he

  • עמוד הבית
    • מי אנחנו
    • תחומי פעילות
    • ממליצים
  • על מרכז אלה
    • מי אנחנו
    • החזון
    • ועד מנהל
    • מועצה ציבורית
    • ייעוץ וביקורת
    • צוות הארגון
    • דוחות שנתיים
    • גלריה
  • טיפול נפשי
    • טיפול נפשי פרטני
    • טיפול משפחתי
    • טיפול זוגי
    • טיפול בהבעה ויצירה
    • טיפול בניצולי שואה
    • טיפול קבוצתי
    • ליווי רוחני
    • טיפול מרחוק
  • מענים לארגונים
    • סדנאות חוסן
    • ליווי צוותים במשבר
    • הרצאות
    • הדרכות מקצועיות
    • טיפול נפשי לעובדים/ות
  • קריירה
    • לעבוד במרכז אלה
    • להיות פרילנס במרכז אלה
  • עדכונים
    • חדשות ואירועים
    • קבוצות תמיכה
  • מאמרים ופרסומים
    • מאמרים
    • מרכז אלה בתקשורת
    • מילון מונחים
  • מרכזי סיוע – אובדן פתאומי
  • עובדי/ות מערכת הבריאות
  • תרמו לנו
Site Logo
  • instegram
  • linkedin
  • facebook
search input
  • English
  • עברית
  • Dutch
  • العربية
  • עמוד הבית
  • על מרכז אלה
    • מי אנחנו
    • החזון
    • ועד מנהל
    • מועצה ציבורית
    • ועדת ביקורת
    • צוות הארגון
    • דוחות שנתיים
    • גלריה
  • טיפול נפשי
    • טיפול משפחתי
    • טיפול זוגי
    • טיפול נפשי פרטני
    • טיפול קבוצתי
    • טיפול בהבעה ויצירה
    • טיפול בניצולי שואה
    • ליווי רוחני
    • טיפול מרחוק
  • מענים לארגונים
    • מענים לארגונים
    • סדנאות חוסן
    • ליווי צוותים במשבר
    • הרצאות
    • הדרכות מקצועיות
    • טיפול נפשי לעובדים/ות
  • קריירה
    • קריירה
    • לעבוד במרכז אלה
    • להיות פרילנס במרכז אלה
  • עדכונים
    • חדשות ואירועים
    • קבוצות תמיכה
  • מאמרים ופרסומים
    • מאמרים
    • מרכז אלה בתקשורת
    • מילון מונחים
  • מרכזי סיוע – אובדן פתאומי
  • עובדי/ות מערכת הבריאות
  • תרמו לנו
  • יצירת קשר
breadcrumb

מנהל/ת מרכז פניות ארצי למשרה מלאה בבאר שבע, התחלה מיידית

    דף הבית » משרות » מנהל/ת מרכז פניות ארצי למשרה מלאה בבאר שבע, התחלה מיידית
תאור המשרה

ניהול המרכז הארצי לקבלת פניות בעמותה טיפולית המסייעת בהתמודדות נפשית לכלל החברה הישראלית – על רקע אובדן, שכול, טראומה ומשברי חיים שונים, תוך אחריות על תהליכי התאמה מקצועיים ומיטביים בין הפונים למטפלים, הבטחת איכות השירות, וניהול מערך העובדים המקצועיים במרכז.

התפקיד כולל:

  • ניהול כלל הפעילות של מרכז הפניות
  • ניהול צוות העובדים של המרכז
  • אחריות לפיתוח, עדכון ובקרה של תשתיות המרכז, לרבות תשתיות טכנולוגיות
  • אחריות על אפקטיביות מערכת המידע הארגונית ושימוש מיטבי בה לניהול הפניות והמידע
  • הכשרה, הדרכה ופיתוח של צוות המרכז (הדרכות, תדרוכים וכו')
  • ניטור ובקרה אחר תהליכי ההתאמה והמשך הטיפול, כולל מעקב אחר מקרים מורכבים
  • הגדרת מדדים ויעדים מדידים לפעילות המרכז וצוותו
  • ניתוח נתונים והפקת דוחות תקופתיים לשיפור תהליכי העבודה ואיכות השירות

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון מתחום מדעי החברה/טיפול (עו"ס, פסיכולוגיה, גרונטולוגיה וכו') – חובה
  • תואר שני – יתרון, עדיפות לתואר שמקנה ידע ניהולי (מנהל עסקים, תעשייה וניהול)
  • ניסיון בניהול עובדים – חובה
  • ניסיון תפעולי – חובה
  • שליטה גבוהה באקסל – חובה
  • ניסיון בניהול מערך שירות בארגונים בעלי אופי טיפולי – יתרון משמעותי
  • ניסיון בעבודה על פי יעדים ומדדים וניסיון בניתוח נתונים
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות

 

 

נא להעביר קו"ח למייל gius@elah.org.il  ולציין בכותרת "מנהל/ת מרכז פניות ארצי"

מחכים לך!

לשליחת קורות חיים או לשאלות ובירורים

    תרמו לנו

    הרשמו לניוזלטר שלנו

      באיזו שפה לשלוח את הניוזלטר?

      כתבו לנו info@elah.org.il

      לתיאום טיפול: 1-800-800-440

      לפניות בוואטספ: 050-6644000

      מדיניות פרטיות הצהרת נגישות
      • instegram
      • linkedin
      • facebook

      • על מרכז אלה
      • גלריית אירועים
      • טיפול נפשי
      • דוחות שנתיים
      • קריירה
      • תרמו לנו
      Site Logo

      כל הזכויות שמורות למרכז אלה | עיצוב ופיתוח אקסטרה דיגיטל

      מרכז אלה
      אישור שימוש בעוגיות

      כדי לספק את החוויות הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו עוגיות (Cookies) לאחסון ו/או גישה למידע על המכשיר. מתן הסכמה לשימוש בטכנולוגיות אלו יאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי מתן הסכמה או משיכת ההסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופעולות מסוימות באתר.

      פונקציונלי Always active
      אחסון או גישה טכנית הינם חיוניים על מנת לאפשר את השימוש בשירות מסוים שהמנוי או המשתמש ביקש במפורש, או לשם ביצוע שידור של תקשורת ברשת תקשורת אלקטרונית בלבד.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      סטטיסטיקות
      אחסון או גישה טכנית אשר משמשים אך ורק למטרות סטטיסטיות. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      שיווק
      אחסון או גישה טכנית נדרשים ליצירת פרופילים של משתמשים לצורך שליחת פרסום, או למעקב אחר המשתמש באתר או במספר אתרים לצורך פעולות שיווק דומות.
      Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
      View preferences
      {title} {title} {title}